Pa kite m - Germain

La connaissance, c'est de la richesse

Restez connecter avec nous sur les differentes plateformes a savoir instagram, twitter, youtube, facebook via le nom d'utlisateur: IstwaLakay

mardi 24 janvier 2012

Pa kite m


Ma vie sans toi est un desert
Ou mon coeur vetu de deuil
Ey noye par un perpetuel hiver
Je t'attends car tu es mon soleil

Mon ciel est dans tes yeux
Dans tes bras mon paradis
Alors je t'ai choisi
Et tu m'as donnee une place
Tout pres de dieu

Padone'm map change
Fen soufri pa kitem
Se ou sel que moin ginyin
San ou moin pa anyin

Lajounin meprisem
Min le soi dolotem
Ven couche tou pre'm cheri
Nou pa sa dormi separe

Cheri lan pied ou vin met agenou
'M helas
Faiblesse envahi tout corp vin
Ranmasse'm fe moin grace

Le doule monte kem
Moin di mot en cole
Min se o m'toujou oue

Kem ouvri pou ou
Li femin avek ou
Se pou tout rest vi moin

Minm si'm pas vle partage ou
Doule'm plis le ou pa la
Map fe sa ou vle
Poum pa jamais kite ou alle

Minm si ou ginyin ou lot boubout
Sa fem mal
Map crie parseke moin rinmin ou passe tout
Pa kitem

Le doule monte kem
Moin di mot en cole
Min se ou m'toujou oue

Sim ba ou lanmou mwen
Avek tout sa ou vle
Cheri fo ou ban mwen tendres
Avek sinserite

Sim ba ou lanmou mwen
Avek tout sa ou vle

Look, look what youajve done to me
I did believe in you
Help me l'm falling down

Le doule monte kem cheri
Moin di mot en cole dou dou
Paske ou conin gen moin rinmin ou
E'm paka kite ou ale

Lem nan bra ou cheri
Moin blie tout mal ou fe'm
Jalousi fem moin fe tintin

I want to be in your
Arms one more time

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire